De combinatie van online en offline, lokale content en creativiteit. Daar staat Localty voor. Localty helpt supermarkten met het vergroten van hun (online) zichtbaarheid en geloven in de kracht van lokaal. Wij willen van klanten fans maken.
Wat wij doen als Localty, is ontstaan vanuit de social media afdeling van ons zusterbedrijf Tomorrow. Hierbij bleek dat er nog veel te halen valt op het gebied van onderscheidenheid en lokaliteit. Zo is Localty ontstaan, om voor onze klanten een totaalpakket te kunnen bieden. Inmiddels hebben wij meer dan 150 tevreden klanten en bouwen we nog steeds door.
Je krijgt bij ons een vast contactpersoon. Onze dienstverlening draait immers om persoonlijk contact en wederzijds vertrouwen. Deze contactpersoon verdiept zich in jouw onderneming, jouw visie en jouw doelgroep.
Ik zorg ervoor dat onze social media medewerkers alles binnen handbereik hebben om jouw winkel online optimaal in the picture te zetten!
Als projectmanager ben ik verantwoordelijk voor al onze acties die verkocht worden! Denk hierbij aan een Kraak de Kluis, Bingo of B'tjes actie. Ik ben het contactpersoon voor de winkel bij vragen en om ervoor te zorgen dat alle informatie goed wordt overgedragen voor de actie. Mijn functie is heel divers doordat er altijd verschillende acties door elkaar lopen, waardoor ik lekker scherp blijf. Het leukste aan mijn werk vind ik het klantcontact en om ervoor te zorgen dat het complete plaatje klopt, zowel online als offline en zowel voor als tijdens de actie!
Samen met mijn collega’s help ik jou graag met het behalen van jouw online doelen. Met een duidelijke strategie én een fijne samenwerking. Iets waar ik enorm veel energie van krijg. Want iemand anders blij maken voelt goed. Ik grijp iedere uitdaging met beide handen aan en houd ervan om steeds nieuwe dingen te leren. Ik ben een echt gezelligheidsmens en geniet van quality time met vrienden en familie.
Nieuwe ideeën en concepten uitwerken tot iets moois om op de winkelvloer of online te presenteren. Als grafisch vormgever kan je met uitwerkingen van acties alle kanten op, en dat is er juist zo leuk aan! Of het nu een bestaande actie is of een actie op maat, wij maken het voor jou!
Van klanten échte fans maken, dat vind ik een hele leuke uitdaging. Vanuit mijn functie , die ik inmiddels alweer vanaf 2016 bekleed, probeer ik dit zo creatief mogelijk te doen.
De wereld verandert snel en helemaal binnen het supermarktlandschap. Deze veranderingen brengen veel nieuwe uitdagingen met zich mee en persoonlijk zie ik deze uitdagingen vooral als hele grote kansen om jou als ondernemer lokaal te kunnen onderscheiden. Mijn doel is dan ook om deze kansen zo goed mogelijk in kaart te brengen, concreet te maken om vervolgens ondernemers op de juiste weg te helpen, zodat de toekomst van de fysieke supermarkt gegarandeerd blijft.
De Local Loyalty Group is een nieuwe naam in de markt van lokale promotie. Maar achter die naam schuilen drie samenwerkende bedrijven, die al een behoorlijke bekendheid in deze markt hebben opgebouwd:
Tomorrow is al jaren een specialist in lokale plaatjes- en verenigingsacties (denk aan de welbekende voetbalplaatjes
Detail4Retail beschikt over een groot portfolio aan spaaracties van A-merken en lokale acties als bigshoppers en historische mokken;
Localty ondersteunt honderden supermarkten met hun sociale media. Daarmee is het werkterrein genoemd waarop wij dagelijks actief zijn: de supermarktbranche.
De Local Loyalty Group kan door al deze specialismes voor elke supermarkt een compleet en succesvol lokaal promotieplan aanbieden. Supermarkten worden door een vaste contactpersoon binnen de Local Loyalty Group ontzorgd en ondersteund rondom alles wat te maken heeft met lokale marketing. Dit doen wij door middel van het toepassen van de drie B’s: betrekken, belonen en beleven.