Albert Heijn Kaatsheuvel – Succesvolle Boerderijvriendjes speurtocht!

De gebundelde krachten van LLG!

In oktober vond de allereerste Boerderijvriendjes speurtocht plaats in Kaatsheuvel. Een échte lokale actie die wij in samenwerking met Detail4Retail hebben opgezet, gericht op kinderen. Hoe het werkt? Naast het sparen voor de Boerderijvriendjes, konden klanten een schatkaart én stempelkaart ophalen bij de servicebalie van Albert Heijn Kaatsheuvel. Op 30 oktober konden kinderen middels de schatkaart op zoek gaan naar de verschillende Boerderijvriendjes. Deze bevonden zich samen met een medewerker of vrijwilliger in het dorp. Bij ieder gevonden Boerderij Vriendje kregen de kinderen een stempel op hun stempelkaart. Alle Boerderijvriendjes gevonden en dus een volle stempelkaart? Dan kregen ze een leuke, beestachtige prijs en maakten ze ook nog eens kans op 1 van de XL Boerderijvriendjes die later werden verloot onder alle ingeleverde, volle stempelkaarten.  Een geslaagde actie die voor extra beleving heeft gezorgd rondom de spaaractie.

Onze aanpak

Het doel was om een lokale doorvertaling te maken van de huidige Boerderijvriendjes-actie van Detail4Retail. Een spaaractie gericht op kinderen. Daarom hebben we de speurtocht kindvriendelijk gemaakt en er leuke prijzen aan gehangen. Ieder kind dat deelnam aan de speurtocht en alle stempels wist te verzamelen ging sowieso met een prijs naar huis. Samen met de supermarkt hebben we de locaties bepaald. Om ervoor te zorgen dat er zoveel mogelijk kinderen aan de speurtocht deelnamen, hebben we naast het promotiemateriaal op de winkelvloer, ook online advertising ingezet, organische posts op Facebook & Instagram geplaatst en een Facebook-evenement gemaakt. Daarnaast hebben we ook een uiting opgemaakt die de supermarkt naar de lokale krant kon sturen.

Albert Heijn Kaatsheuvel – Succesvolle Boerderijvriendjes speurtocht!

Wat heeft deze speurtocht opgeleverd?

Een interactieve uitdaging in tijden van een pandemie

Een interactieve uitdaging in tijden van een pandemie

Helaas zaten we in tijden van de speurtocht nog steeds in de coronapandemie. Door het organiseren van de speurtocht hebben ouders en kinderen uit Kaatsheuvel toch een leuk uitje kunnen doen!

Meerbekendheid over de spaaractie

Meerbekendheid over de spaaractie

Door het organiseren van een speurtocht in een dorp als Kaatsheuvel, is meteen heel het dorp op de hoogte van de leuke spaaractie die we daar hebben gedaan. Dat maakte de spaaractie tot een nog groter succes!

Meerbekendheid over de spaaractie

Lokale betrokkenheid

Onderscheidend vermogen op lokaal gebied wordt steeds belangrijker. Deze speurtocht is dé perfecte manier om de lokale betrokkenheid te laten ook.

Een interactieve uitdaging in tijden van een pandemie

Helaas zaten we in tijden van de speurtocht nog steeds in de coronapandemie. Door het organiseren van de speurtocht hebben ouders en kinderen uit Kaatsheuvel toch een leuk uitje kunnen doen!

Een interactieve uitdaging in tijden van een pandemie

Meerbekendheid over de spaaractie

Door het organiseren van een speurtocht in een dorp als Kaatsheuvel, is meteen heel het dorp op de hoogte van de leuke spaaractie die we daar hebben gedaan. Dat maakte de spaaractie tot een nog groter succes!

Meerbekendheid over de spaaractie

Lokale betrokkenheid

Onderscheidend vermogen op lokaal gebied wordt steeds belangrijker. Deze speurtocht is dé perfecte manier om de lokale betrokkenheid te laten ook.

Lokale betrokkenheid

Hoe kijkt onze klant terug op deze campagne?

Subtitel

Benieuwd naar onze andere Cases

Kopak b.v. – Personeel werven via social advertising

Dit keer geen wervingscampagne voor een supermarkt, maar voor mail- en printpartner Kopak. Zij verzorgen direct mailings, druk- en printwerk en bieden een helpende hand met fulfilment.

Bekijk deze case
Kopak b.v. – Personeel werven via social advertising

Winkelhart Halsteren – Succesvolle Bingo actie met 29 deelnemende winkels!

Begin januari vond de bingo-actie bij Winkelhart Halsteren plaats met maar liefst 29 deelnemende winkels en 100.000 bingokaarten.

Bekijk deze case
Winkelhart Halsteren – Succesvolle Bingo actie met 29 deelnemende winkels!