Jumbo van Boven Kapelle – Een feestelijk jubileum dankzij Kraak de Kluis!

Wat hebben we gedaan?

Jumbo van Boven Kapelle bestond afgelopen december 20 jaar en dat moest natuurlijk gevierd worden. Naar aanloop van het jubileum is de Kraak de Kluis actie ingezet. 2 weken lang kregen klanten vanaf 15 euro aan boodschappen 1 codekaart waarmee ze de kluis in de winkel konden proberen te kraken. Ruim 50 klanten lukten dit en gingen met een mooie prijs naar huis. Op de dag van het 20-jarig jubileum (de laatste dag van de actie) ging de hoofdprijs eruit, namelijk 1 minuut gratis winkelen.

Onze aanpak

Om tot een succesvolle actie te komen, worden de wensen van tevoren in kaart gebracht en bepalen we hoeveel prijzen er gedurende de actie worden uitgegeven. Jumbo van Boven Kapelle heeft een uitgebreide winkelmanual ontvangen met daarin alle informatie over de actie. Zo weet de klant precies welk promotiemateriaal er wordt geleverd en wanneer, wat er gedurende de actie van de medewerkers verwacht wordt, wanneer en wat voor content wij op de social media kanalen plaatsen én hoe de kluis ingesteld kan worden. Natuurlijk zorgen wij ook voor de confetti, de ballonnen en de cheques om er een écht feestje op de winkelvloer van te maken. Ideaal om de opening of een jubileum van de winkel mee te vieren of in te zetten rondom de feestdagen.

Jumbo van Boven Kapelle – Een feestelijk jubileum dankzij Kraak de Kluis!

Wat heeft deze campagne bereikt?

Beleving op de winkelvloer

Beleving op de winkelvloer

Meer spanning dan een gewone verloting, omdat de klant er rechtstreeks in betrokken wordt.

Lokale publiciteit

Lokale publiciteit

“Een toegevoegde waarde tijdens het jubileum, waarmee we veel klanten blij hebben kunnen maken.”

Lokale publiciteit

Ruim 50 gelukkige winnaars

50 gelukkige winnaars die zich meer verbonden voelen met de winkel als daarvoor

Beleving op de winkelvloer

Meer spanning dan een gewone verloting, omdat de klant er rechtstreeks in betrokken wordt.

Beleving op de winkelvloer

Lokale publiciteit

“Een toegevoegde waarde tijdens het jubileum, waarmee we veel klanten blij hebben kunnen maken.”

Lokale publiciteit

Ruim 50 gelukkige winnaars

50 gelukkige winnaars die zich meer verbonden voelen met de winkel als daarvoor

Ruim 50 gelukkige winnaars

Hoe kijkt onze klant terug op deze campagne?

Karine van Boven

Jumbo van Boven Kapelle

De ‘Kraak de Kluis’ actie was voor ons vooral heel erg LEUK! Verrassend en nieuw voor ons en ook voor onze klanten. Het brengt iets meer ‘spanning’ met zich mee dan een gewone verloting, omdat je de klant er rechtstreeks in betrekt. We hebben heel veel klanten blij kunnen maken met kleine en grote prijzen, zoals een cadeaupakketje maar ook de 1-minuut gratis winkelen. Alles was prima geregeld door Localty en het is een laagdrempelige actie. Voor ons echt een toegevoegde waarde tijdens ons jubileum.

Karine van Boven

Subtitel

Benieuwd naar onze andere Cases

Kopak b.v. – Personeel werven via social advertising

Dit keer geen wervingscampagne voor een supermarkt, maar voor mail- en printpartner Kopak. Zij verzorgen direct mailings, druk- en printwerk en bieden een helpende hand met fulfilment.

Bekijk deze case
Kopak b.v. – Personeel werven via social advertising

Winkelhart Halsteren – Succesvolle Bingo actie met 29 deelnemende winkels!

Begin januari vond de bingo-actie bij Winkelhart Halsteren plaats met maar liefst 29 deelnemende winkels en 100.000 bingokaarten.

Bekijk deze case
Winkelhart Halsteren – Succesvolle Bingo actie met 29 deelnemende winkels!